از طریق یک ماه درمان او در نهایت اجتناب از دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

از طریق یک ماه درمان او در نهایت اجتناب از دیالیز

از طریق یک ماه درمان او در نهایت جلوگیری از DialysisTwo ماه پیش، Mr.Jiang همیشه احساس خستگی، در عین حال او در بر داشت پلک های خود را بسیار آسان است به متورم است. بنابراین او رفت و به دکتر مراجعه کنید، پس از آن آزمایش نشان داده که سطح کراتینین خود را تا 823 رفته بود، به طوری که دکتر به او توصیه به دیالیز. اما او خودداری کرد. بنابراین او را به بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت آمد را به درمان های جایگزین.
زمانی که او فقط به بیمارستان ما آمد، سطح کراتینین او 823 است، اگر چه بیماری خود دچار آسیب شده اند، اما هنوز هم وجود دارد قطعات از عملکرد کلیه باقی مانده، به طوری که اگر او می تواند برخی از درمان را برای محافظت از آن عملکرد کلیه باقی مانده از آسیب بیشتر و بازیابی عملکرد کلیه آسیب دیده است. او می تواند یک شانس برای جلوگیری از دیالیز است.
برای بهبود عملکرد کلیه های آسیب دیده، ما را انتخاب کنید میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و سم از بین بردن درمان برای او. این دو درمان خوبی کار می کند با یکدیگر. از طریق نیمی از یک ماه درمان، علائم مانند کم خونی، خستگی و تورم ناپدید شد. سطح کراتینین کاهش می یابد به 500.
بنابراین ما به یک برنامه درمانی بیشتر، از جمله حمام پا، حمام درمانی، دایره درمانی. پس از یک ماه، اشتها خود را کردم بازیابی و حجم ادرار می رود تا 2000ml. آزمون نشان داده است که، فراز سطح کراتینین خود را به 320، به طوری که او نیاز به دیالیز نمی شود.
در حال حاضر او نیاز به در مورد بیماری خود نگرانی بیشتر، تا زمانی که او می تواند بیماری خود را تحت کنترل گرفتن و نگه داشتن یک رژیم غذایی سالم، او می تواند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز برای بقیه عمر خود را زندگی می کنند.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد کسانی که درمان او را دریافت و یا می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: